1. Grąžinimo Sąlygos
1.1. Pirkėjai gali grąžinti prekes, jei jos neatitinka kokybės arba yra su defektais.
2. Grąžinimo Terminas
2.1. Grąžinti prekes galima tik pristatymo metu, pareiškus pretenzijas dėl nekokybiškų prekių.
3. Grąžinimo Procedūra
3.1. Norėdami grąžinti prekes, pirkėjai privalo informuoti kurjerį apie įteiktą nekokybišką prekę ir norą prekę grąžinti.
3.2. Pirkėjai turi aiškiai nurodyti grąžinimo priežastį ir ją paaiškinti.
4. Grąžinimo Išlaidos
4.1. Grąžinimo išlaidas prisiima pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prastos kokybės ar defekto .
5. Grąžinimo Apmokestinimas
5.1. Grąžinamos sumos pirkėjui grąžiname ta pačia mokėjimo forma, kuria buvo atlikta pradinė mokėjimo transakcija.
5.2. Atsiimti grąžinamas sumas gali užtrukti iki 3 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo.